۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۱۸

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

امکانات خراسان شمالی برای برگزاری انتخابات الکترونیک مناسب است

امکانات خراسان شمالی برای برگزاری انتخابات الکترونیک مناسب است

بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: امکانات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان مناسب است و می توانیم انتخابات خوبی را در استان برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد برادران ظهر دو شنبه در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خراسان شمالی که در استانداری برگزار شد، انتخابات را مظهر مشارکت مردم توصیف کرد و اظهار داشت: از ۲۵ فرآیند انتخابات ۲۴ فرآیند الکترونیکی است که موجب افزایش سرعت، دقت و امنیت انتخابات می‌شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: به رغم تمامی محدودیت‌ها و تحریم‌ها از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز شاهد ارائه خدمات برجسته و قابل توجه در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی شایسته خدمات انجام شده از سوی نظام به مردم، افزود: در شرایط شیوع بیماری کرونا همه متوجه لزوم گسترش و توسعه حوزه ارتباطات شدند و امروز شاهد تحول بزرگی به ویژه در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی مجازی، جلسات اداری ویدئو کنفرانسی و تجارت الکترونیک در استان هستیم.

برادران در انتها با اشاره به وجود ۷۰۰ دکل مخابراتی در استان، گفت: امکانات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان مناسب است و می توانیم انتخابات خوبی را در استان برگزار کنیم؛ امروز بیش از ۸۰ درصد مردم استان از اینترنت استفاده می‌کنند.

کد خبر 5159301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha