۱۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۱۰

امام جمعه موقت ورامین:

فضای مجازی شاهد لجام گسیختگی فرهنگی و تخریب فکر و اخلاق است

فضای مجازی شاهد لجام گسیختگی فرهنگی و تخریب فکر و اخلاق است

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: فضای مجازی شاهد لجام گسیختگی فرهنگی و تخریب فکر و اخلاق است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: افرادی که به فکر خدمت به مردم باشند نه اختلاس و سو استفاده از پست و مقام صداقت دارند و با وفاداری و صداقت خدمت می‌کنند و از نمونه‌های رعایت تقوا سپردن مسئولیت‌ها به افراد لایق و شایسته است.

قدوسی نژاد با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و عدم نظارت و سو تدبیر و گرانی‌های لجام گسیخته گفت: متأسفانه هر روز نرخ بالا می‌رود، آیا پیام شهدا این است؟ در این برهه باید مردم کمک و ایثار کنند و هرکس گرسنه ای را سیر کند و تشنه ای را سیراب کند عمل صالح انجام داده است و در این خصوص باید به سیره معصومین اقتدا کنیم و برای کمک به فقرا و محرومین و ایتام بشتابیم.

وی با اشاره به هفته درختکاری گفت باید به این اصل به عنوان یک سنت ارزشمند اهمیت بدهیم و در نظر داشته باشیم که امیر المومنین هزاران درخت را در کوفه کاشتند و مقام معظم رهبری نیز به انجام این مهم تاکید دارند.

خطیب جمعه ورامین گفت: فضای مجازی شاهد لجام گسیختگی فرهنگی و تخریب فکر و اخلاق است و در این راستا باید خانواده‌ها مراقب باشند اگر چه متأسفانه شاهد بی توجهی مسئولان امر در این رابطه هستیم.

قدوسی نژاد عنوان داشت: مسئولان شما را به خون‌های شهدا در این نفس‌های آخر مدیریت خود به مردم خدمت کنید و بیایید صداقت داشته باشید، مگر ما قانون نداریم، کجاست نظارت‌ها، اگر چه مردم ما بخاطر شهدا به زانو در نمی آیند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: مردم باید در انتخابات ۲۸ خرداد درست انتخاب کنند و اگر در انتخاب کوتاهی شود مسئول خواهیم بود لذا مهم است که هم شرکت کنیم و هم درست انتخاب کنیم.

کد خبر 5162210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha