حسام بدران:

رژیم صهیونیستی مخالف حضور حماس در انتخابات است

رژیم صهیونیستی مخالف حضور حماس در انتخابات است

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس از تلاش رژیم صهیونیستی برای ممانعت از مشارکت این جنبش در انتخابات سراسری فلسطین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی رهبران و طرفداران جنبش حماس را بازداشت کرده و آنها را در خصوص مشارکت در انتخابات فلسطین در کرانه باختری تهدید می‌کند. صهیونیست‌ها نمی‌خواهند حماس در انتخابات فلسطین پیروز شود اما ما آماده ایم هزینه اتحاد میان فلسطینی‌ها را بپردازیم.

وی افزود: جنبش حماس خود را برای انتخابات پیش رو در فلسطین و انتخابات داخلی این جنبش آماده می‌کند.

بدران بیان کرد: جنبش حماس در هر شرایطی انتخابات خود را هر ۴ سال یکبار برگزار می‌کند. بحث و جدل در خصوص انتخابات بیانگر پویایی این جنبش بوده و نشان می‌دهد که جنبش حماس یک تشکیلات یکجانبه با تصمیم گیری های فردی نیست.

وی گفت: اگر بعد از انتخابات داخلی، تغییراتی در سطوح رهبران آن به وجود آید، به معنی تغییر رویکرد این جنبش نخواهد بود. بدران تاکید کرد: ما خواهان آن هستیم که انتخابات سراسری در فلسطین گامی به سمت پایان دادن به شکاف داخلی باشد.

پیش از این نیز «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس از آمادگی کامل این جنبش برای برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ملی در فلسطین خبر داده بود. حازم قاسم در این زمینه تصریح کرد که حماس برای تحقق وحدت و آشتی ملی، از خواسته‌ها و مسائل زیادی کوتاه آمد.

وی تاکید کرد که حماس انتخابات را امری بسیار مهم برای بهبود اوضاع داخلی فلسطین طبق توافقنامه‌های حاصل شده می‌داند. درحال حاضر رایزنی‌های فتح و حماس برای برگزاری انتخابات ملی فلسطین ادامه دارد.

کد خبر 5162543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha