۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۲۶

مدیر روابط عمومی ارشاد اسلامی کردستان خبر داد؛

برگزاری پویش منطقه‌ای تولید محتوای در کردستان

برگزاری پویش منطقه‌ای تولید محتوای در کردستان

سنندج- مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: با هدف تصویرسازی از ظرفیت های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی پویش منطقه ای تولید محتوای برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، ماجد رموزی اظهار کرد: با هدف تصویر سازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی پویش منطقه‌ای تولید محتوای با همکاری مؤسسه دیجیتالی ژوری مانگ برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ با انتشار پستی با موضوع پویش در شبکه‌های اجتماعی و با هشتگ های #اصالت_شادی #شادی_اصیل در صفحه خود و ارسال آن به همراه شماره ۰۹۱۸۴۵۵۶۰۱۰ و ارسال ایمیل به آدرس neshat@kurdpoyesh.ir در این پویش شرکت کنند.

رموزی اضافه کرد: موضوع پویش مذکور تصویرسازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی و قالب‌های تولید محتواهای شامل ویدئو (موشن گرافی، فیلم کوتاه، انیمیشن) تصویر (عکس، پوستر، فتونیوز، اینفوگرافی) صوت (پادکست و انواع فایل‌های صوتی) متن (یادداشت، قطعه ادبی، شعر و داستانک) است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در خصوص داوری و گاه‌شمار این پویش گفت: بعد از داوری به ۱۰ طرح برتر جوایز نقدی ارزنده‌ای تقدیم می‌شود و اطلاعات بیشتر و اعلام نتایج داوری در وب‌سایت http://kurdpoyesh.ir قابل ملاحظه است.

وی خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ و اختتامیه و اهدای جوایز ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

کد خبر 5162566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha