۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹

برگزاری ویژه‌ برنامه «هر شهید یک درخت» در شرق پایتخت

برگزاری ویژه‌ برنامه «هر شهید یک درخت» در شرق پایتخت

شهرداری منطقه۸ تهران به مناسبت فرا رسیدن هفته درختکاری و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا طرح ویژه «هر شهید یک درخت» را در منطقه اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۸ گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته درختکاری و همچنین یادآوری ایثار و فداکاری شهدای والا مقام، تعداد ۱۱۰ اصله نهال در منطقه برای خانواده‌های محترم شهدا و علاقمندان به کاشت نهال آماده شده و پلاک اختصاصی نیز برای هر درخت همراه با درج نام یکی از شهدای گرانقدر مهیا کرده‌ایم تا طی مراسمی، کاشت این ۱۱۰ اصله نهال در منطقه ۸ با یاد ۱۱۰ شهید منطقه ثامن تهران صورت پذیرد.

شهردار منطقه ۸ افزود: از جمله سنت‌های نیکو و پسندیده، کاشت درخت و درختکاری است که از توصیه‌های مهم دینی و فرهنگی بوده و علاوه بر این در ابعاد مختلف زندگی افراد از جمله سلامتی و غیره هم مؤثر است و می‌تواند آثار و برکات بسیاری را برای مردم جامعه به همراه داشته باشد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه کاشت نهال به یاد شهدا چندین سال است که انجام می‌شود و این مهم به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاصل شده که در راستای گرامیداشت شهدا و زنده نگه داشتن نام افتخارآفرینان و مردان بزرگ این مرز و بوم بسیار اثربخش است. به همین منظور ما به نیابت از هر شهید والامقام درختی خواهیم کاشت تا منطقه و پایتخت علاوه بر سرسبزی و زیبایی، بیش از پیش مزین و متبرک به نام نامی شهدای ایران اسلامی شود.

گفتنی است آئین کاشت نهال با حضور مدیران شهری و خانواده‌های محترم شهدا ساعت ۱۱ صبح امروز شنبه در بوستان شهدای تهرانپارس منطقه ۸ برگزار خواهد شد.

کد خبر 5162706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      0 0
      سلام کاش هر فرد یک نهال می‌کاشت ومواظب آن هم بود.اینطوری سیستان و بلوچستان کمی آباد میشد وزیبا