۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۵۰

زالی عنوان کرد؛

تولید واکسن کرونا با نیم نگاهی به ویروس انگلیسی

تولید واکسن کرونا با نیم نگاهی به ویروس انگلیسی

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از تهران به عنوان الگوی ملی در مسیر توزیع واکسن کرونا در کشور نام برد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی، روز یکشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: در مدل توزیع واکسن وارداتی، استان تهران می‌تواند الگوی ملی قلمداد شود. زیرا، انجام واکسیناسیون به گونه‌ای است که تهران را می‌توان رصد کرد.

وی با اشاره به چرخش ویروس جهش یافته در کشور، افزود: پروتکل‌های بهداشتی و درمانی متأثر از این ویروس جهش یافته است.

زالی با عنوان این مطلب که رد ویروس انگلیسی برای اولین بار در تهران دیده شد و آن را یافتیم، گفت: در تولید واکسن کرونا باید نیم نگاهی به ویروس جهش یافته داشته باشیم تا خیال ما از اثربخشی واکسن راحت باشد.

کد خبر 5163788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • تقی زاده IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      1 0
      اگر بجای نیم نگاه تمام نگاهتان به واردات واکسن به میزان کافی باشد بغیر از شما مسولان که حتما واکسن کرونا زده اید.خیال مردم هم کمی راحت میشود. اینکه وزیر بهداشت از واردات 42 میلیون دز خوش خبری داده است و الان رسیده به 320 هزار دز ، جان مردم را بی اهمیت نشان دادن هستش نه چیز دیگری
    • کاظمی IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      1 0
      واقعا چرا در زمانی که کشورهای توسعه یافته حرف از واکسینهکردم مرمشان آنهم بالای 50 درصد میزنند مسولان بهداشتایران حتی1 درصد جمعیتشان را واکسینه نکرده اند.چقدر جای اهمال و بیخیالی دارد.چرا نمیخواهند واکسن وارد کنند به میزان کافی؟؟؟
    • رامین IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      0 0
      چرا وزیر بهداشت خوش خبر که قول واردات 42 میلیون دز واکسن پش پیش داده بود .نمی آید و بگوید که نصف این مقدار وارد کشور شده و مردم بسرعت دارند واکسینه میشوند و خیال مردم را راحت کند؟ چرا؟ چرا برای واردات واکسن هندی که قول 20 میلیون دز را وزیر داده بود اقدامی نمیشود؟