۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۲۸

مدیرکل بهزیستی فارس:

فعالیت ۱۸۶ مرکز «مثبت زندگی» در فارس آغاز می شود

فعالیت ۱۸۶ مرکز «مثبت زندگی» در فارس آغاز می شود

شیراز-مدیرکل بهزیستی فارس از افتتاح ۲۴۰۰ مرکز «مثبت زندگی» در سراسر کشور خبر داد و گفت: سهم فارس از این مراکز ۱۸۶ مورد است که به زودی آغاز به کار می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق کشفی نژاد افزود: در راستای تکریم احوال مددجویان، تسریع در اجرای امور رسیدگی به مسائل آحاد جامعه، حذف کاغذ، دقت و صحت اطلاعات، شفاف سازی فرآیندها و تصمیمات و حذف بروکراسی زائد و کاهش تردد غیرضروری مددجویان، این سازمان با طرح و اجرایی نو اقدام به راه‌اندازی مراکزی با نام مثبت زندگی کرده است.

وی تصریح کرد: مرکز خدمات بهزیستی با نام مثبت زندگی مرکزی غیر دولتی است که بر اساس بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، پروانه فعالیت دریافت و مجموعه‌ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی در بستر فناوری اطلاعات و در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه است که با نام اختصاری مرکز مثبت زندگی کار خود را آغاز کرده است.

کشفی نژاد افزود: بهزیستی سالهاست با رسالت بهتر زیستن گام برداشته و این بار آمده تا با انگیزه‌ای نو مسیر را در راه یاری رساندن هموارتر سازد تا با تکیه بر رعایت حال و حقوق افراد، تأثیر گر خدمت‌رسانی بهتری باشد.

وی همچنین از اشتغال ۱۱ هزار نفر نیروی متخصص در این مراکز خبر داد که از این تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ مددکار تحصیلکرده برای اولین بار در این مراکز مشغول به کار شده اند.

مدیرکل بهزیستی فارس در پایان اظهار کرد: دوشنبه ۱۸ اسفندماه جاری مراسم افتتاحیه این تبلور خدمت رسانی برای اولین بار در ایران به طور شفاف و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و استاندار فارس انجام خواهد شد.

کد خبر 5164166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha