۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۱۹

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

۴۰ مرکز مثبت زندگی در زنجان به بهره برداری می‌رسد

۴۰ مرکز مثبت زندگی در زنجان به بهره برداری می‌رسد

زنجان-مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه امروز به طور همزمان دو هزار و ۴۰۰ مرکز مثبت زندگی در کشور افتتاح می‌شود، گفت: در استان هم ۴۰ مرکز مثبت زندگی به بهره برداری می‌رسد.

محمد محمدی قیداری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امروز به طور همزمان دو هزار و ۴۰۰ مرکز مثبت زندگی در کشور افتتاح می‌شود، گفت: در استان هم ۴۰ مرکز مثبت زندگی به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان بیش از ۳۴ هزار مددجو از ۲۲ خدمت این مراکز بهره‌مند می‌شوند، گفت: با راه اندازی این مراکز پرونده بیش از ۱۴ هزار و ۶۰۰ مستمری بگیر تحت پوشش بهزیستی زنجان در این مراکز رسیدگی می‌شود.

محمدی‬ قیداری‬ تاکید‬ کرد: ‬ خدمات ثبت درخواست فرزندخواندگی و تشکیل پرونده اولیه و پاسخگویی به مراجعان، تحلیل، تشخیص و تعیین اولویت‌های نیاز مددجو و ارائه پیشنهاد برنامه کمکی، ارجاع درخواست‌های جامعه هدف اعم از مالی (مستمر و غیر مستمر) و معرفی نامه‬ در‬ این مراکز‬ انجام‬ می‌شود. ‬

وی‬ افزود: ‬ همچنین‬ پیگیری امور مددکاری خانوار، ارجاع به مراکز سطح بالاتر و سایر دستگاه‏‌ها، شناسایی داوطلبان، خیران و معتمدان محلی و حمایت طلبی، غربالگری سطح یک پیشگیری از معلولیت‏‌ها شامل غربالگری بینایی، شنوایی‬ واختلالات ژنتیک از این پس در مراکز مثبت زندگی ارائه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ابراز داشت: در استان زنجان بیش از ۲۰ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی هستند و خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

کد خبر 5164402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha