۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۵۰

توسط وزیر آموزش و پرورش؛

دهکده ورزشی دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

دهکده ورزشی دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی افتتاح شد

تبریز- دهکده ورزشی دانش آموزی استان آذربایجان‌شرقی عصر امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در فاز اول افتتاح و در بخش‌های مختلف کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاز اول دهکده ورزشی دانش آموزی در تبریز با حضور محسن حاجی میرزایی در مساحت کلی یک هزار و ۸۲۳ متر مربع به صورت سالن چند منظوره با متراژ اداری ۲۰۶ مترمربع، سالن بدنسازی ۱۷۶ مترمربع، سالن فوتسال یک هزار و ۲۸۶ مترمربع و میدان فوتسال ۸۰۰ مترمربع و با هزینه‌ی ساخت ۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

در ادامه با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولان عالی رتبه استان زمین‌های ورزشی تنیس، والیبال ساحلی و زمین چمن مصنوعی کلنگ زنی شد.

استاندار آذربایجان شرقی در آئین افتتاح دهکده ورزش دانش آموزی وظیفه آموزش و پرورش را انسان سازی عنوان کرد و یاداور شد: متأسفانه استراتژی دشمن تضعیف نهاد خانواده و تعلیم و تربیت است و بر اساس نظریه دانشمندان همین امر برای فروریختن کشورها کافی است.

محمدرضا پورمحمدی تعلیم و تربیت را ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی و میراث پیامبر گرامی اسلام (ص) برشمرد و گفت: باید با همکاری و فراهم ساختن زیرساخت‌های مناسب تربیتی گام‌های بسیار اساسی برای حفظ کشور برداریم.

به گفته وی آموزش و پرورش اولین وزارتی بود که در آموزش مجازی پیش قدم شده و بسیار پیشرفت کرد.

کد خبر 5165149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha