کارشناس مسائل سیاسی عراق:

نسبت به پروژه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم

نسبت به پروژه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم

یک کارشناس مسائل سیاسی عراق در سخنانی تأکید کرد: ما نسبت به هرگونه پروژه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار می دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «احمد عبدالساده» کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی عراق سخنانی را در خصوص پروژه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مطرح کرد. وی در این خصوص گفت: ما نسبت به هرگونه پروژه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار می دهیم.

بر اساس این گزارش، شب گذشته بود که ریاست جمهوری عراق به اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه برهم صالح، رئیس جمهور عراق به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی چراغ سبز نشان داده است، واکنش نشان داد. ریاست جمهوری عراق اعلام کرد: رسانه ها و شبکه های اجتماعی اخبار جعلی منتشر کردند.

در همین ارتباط، سخنگوی ریاست جمهوری عراق اخبار منتشر شده و نسبت داده شده به برهم صالح را مبنی بر اینکه عراق در صورت هماهنگی با فلسطینی ها آماده امضای توافق سازش با رژیم صهیونیستی است، تکذیب می کند.

سخنگوی ریاست جمهوری عراق از رسانه ها و شبکه های اجتماعی خواست که دقت کنند و اطلاعات را از منبع رسمی دریافت کنند. ریاست جمهوری عراق این قبیل مطالب واخبار را با هدف ایجاد اهانت و ایجاد هرج و مرج و با اهداف مشکوک دانست.

کد خبر 5166185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha