۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۲۲:۵۲

جانشین فرمانده سپاه گلستان:

دشمنی آمریکایی ها تمامی ندارد

دشمنی آمریکایی ها تمامی ندارد

گرگان- جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: این ساده اندیشی است که گمان کنیم آمریکایی ها دشمنی خود را با ما کنار می گذارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید موسی حسینی اظهارکرد: همه ما برای جایگاهی که در آن قرار گرفته ایم مسئولیت داریم تا هرجا در این نظام مقدس بودیم خود را خادم مردم بدانیم.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی در شرایطی قرار دارد که اندیشمندان برجسته غرب اذعان می کنند جهان در یک پیچ تاریخی قرار دارد که تابلوی آن توسط امامین انقلاب اسلامی نصب شده است.

حسینی بیان کرد: ترس استکبار جهانی طی دهه های گذشته این بوده که مبادا گفتمان انقلاب اسلامی در جهان صادر شود و این ساده اندیشی است که گمان کنیم آمریکایی ها دشمنی خود را با ما کنار می گذارند.

وی اضافه کرد: تحلیل های علوم سیاسی می گوید هرجا انقلابی صورت گرفت به مرور آرمان های خود را از دست داده، رو به اضمحلال و افول خواهد رفت اما انقلاب اسلامی برخلاف این تحلیل ها هرچه گذشت پویاتر و گسترده تر شد.

حسینی اظهارکرد: تفاوت انقلاب اسلامی ما با دیگر انقلاب های تاریخ بشریت پویایی و سرزندگی به دلیل داشتن سه ضلع دین مبین اسلام، ولایت فقیه و مردم است.

وی گفت: دشمنان ما به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم با القا ناکارآمدی ارکان نظام هستند و باید برای خنثی سازی فتنه های شوم آنان بصیر باشیم.

حسینی بیان کرد: رسانه سلاحی قوی، بانفوذ و بُرنده است و اگر این سلاح به نفع آرمان های اسلام و انقلاب به کارگیری شود قطعاً دشمنان ما با خواری شکست خواهند خورد.

وی افزود: رسانه ها اگر می خواهند انقلابی عمل کنند هم باید در تراز انقلاب اسلامی باشند هم در جریان انقلاب منسجم و متحد نقش آفرینی کنند.

کد خبر 5166965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha