پس ازکسب مجدد ریاست دفترسیاسی حماس؛

السنوار:نهایت تلاشمان رابرای تحقق آرمان آزادی فلسطین بکارمی‌گیریم

السنوار:نهایت تلاشمان رابرای تحقق آرمان آزادی فلسطین بکارمی‌گیریم

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوارغزه طی سخنانی بر لزوم تحقق اهداف ملی فلسطینیان و مبارزه با رژیم صهیونیستی و رهایی از اشغال تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوارغزه در سخنرانی به مناسبت پیروزی خود در این انتخابات بر لزوم تحقق آرمان ملی فلسطینیان در آزادی سرزمین خود از چنگال رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کرد.

السنوار در این باره گفت: به عنوان یک خدمتکار به ملت فلسطین خدمت خواهیم کرد و نهایت تلاش خود را برای تحقق اهداف بزرگ ملی از جمله آزادی کشور (از چنگ اشغالگران صهیونیست) و بازگشت آوارگان به سرزمین‌مان بکار می‌گیریم.

رئیس دفتر سیاسی حماس در نوارغزه افزود: همچنین خطاب به اسرای فلسطینی در زندان‌های اراضی اشغالی می‌گوئیم که ذره‌ای در تلاش‌هایمان برای آزادی اسرا غفلت نخواهیم کرد. امیدواریم که این امر هرچه سریع‌تر صورت گیرد.

گفتنی است که «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش «حماس» در نوار غزه برای دومین بار به عنوان رئیس این دفتر انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، در جریان دور چهارم انتخابات داخلی جنبش مقاومت اسلامی حماس برای انتخاب رئیس دفتر سیاسی این جنبش در نوار غزه، السنوار با کسب ۱۶۷ رأی به عنوان رئیس دفتر مذکور انتخاب شد.

این درحالی است که رقیب السنوار در انتخابات داخلی یعنی «نزار عوض الله» در جریان دور چهارم انتخابات ۱۴۷ رأی کسب کرد.

کد خبر 5166978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha