۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۵۲

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرها و روستاها خراسان جنوبی:

مردم در میدان انتخابات حساب انقلاب را از ناکارآمدی ها جدا کنند

مردم در میدان انتخابات حساب انقلاب را از ناکارآمدی ها جدا کنند

بیرجند- رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرها و روستاها خراسان جنوبی گفت: مردم حساب انقلاب را از ناکارآمدی ها و نارسایی ها جداکرده و گسترده در میدان انتخابات حضور یابند.

حسین خسروی در گفت و گو با مهر با اشاره به اهمیت نقش شوراها بیان کرد: در سه اصل قانون اساسی از شوراها نام برده و در اصل هفتم به عنوان یکی از ارکان تصمیم گیری یاد شده است.

وی با اشاه به مشکلات پیش روی جامعه بیان کرد: مسئولان باید برای حل گرانی چاره اندیشی کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرها و روستاها خراسان جنوبی ادامه داد: طی مصاحبه های انجام شده با مسئولان وعده هایی برای رفع مشکل داده شده اما اقدامی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مردم نظام جمهوری اسلام به دلیل اعتقادشان به انقلاب و بصیرت در انتخابات شرکت خواهند کرد، گفت: مسئولان هم باید با رفع مشکلات اقتصادی، آرامش لازم را برقرار کنند.

خسروی ادامه داد: امید است مردم همانند ۴۲ سال گذشته که حساب انقلاب را از ناکارآمدی ها و نارسایی ها جدا کرده اند، این بار هم به در میدان انتخابات حضور یابند.

وی با بیان اینکه همه نظارت ها اعم از مجلس شورای اسلامی، خبرگان و ریاست جمهوری بر عهده شورای نگهبان است، گفت: مجلس، نظارت شوراها را بر عهده دارد بنابراین از هر استان سه نفر به عنوان هیئت عالی نظارت انتخاب شده اند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرها و روستاها خراسان جنوبی بیان کرد: در استان هم سه نفر از نمایندگان مردم در شورای اسلامی به عنوان هیئت نظارت بر انتخابات مشخص شده اند.

وی با بیان اینکه هیئت نظارت بر انتخابات در شهرستان ها باید پنج نفر و بخش ها سه نفر باشند، بیان کرد: تاکنون در مجموعه ۱۱ شهرستان و بخش های خراسان جنوبی ۱۳۶ نفر برای نظارت انتخاب مشخص شده و آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

کد خبر 5167127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha