۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۰۸

رئیس پلیس راه گلستان:

رانندگان از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند

رانندگان از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند

گرگان- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی گلستان مبنی بر احتمال وقوع کولاک و یخبندان، رانندگان از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی عبدی اظهارکرد: با توجه به اعلام هواشناسی، سامانه بارشی و سرد وارد کشور شده و احتمالاً از اواخر روز پنجشنبه بر روی شرایط جوی استان گلستان اثرگذار خواهد بود.

رئیس پلیس راه گلستان با اشاره به احتمال بارش برف و وقوع یخبندان و کولاک در محورهای کوهستانی و همچنین بارش‌های شدید در جاده‌های بین شهری، خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و حفظ فاصله مناسب با خودروهای دیگر در این شرایط امری ضروری بوده و از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می‌کند.

عبدی با تاکید بر لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی، بیان کرد: رانندگان تا حد امکان از سفر به ارتفاعات پرهیز کرده و در صورت ضرورت، قبل از تردد از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

عبدی از شهروندان خواست: همچون گذشته با خادمان خود در پلیس راه همکاری داشته و پلیس را در اجرای هر چه بهتر تامین نظم و امنیت یاری کنند.

کد خبر 5167290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha