۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۴۴

امام جمعه اسالم:

بصیرت افزایی وظیفه ائمه جمعه برای برگزاری انتخابات پرشور است

بصیرت افزایی وظیفه ائمه جمعه برای برگزاری انتخابات پرشور است

اسالم- امام جمعه اسالم با تأکید بر هوشیار مردم برای انتخاب فردی انقلابی و متخصص در انتخابات سال ۱۴۰۰، گفت: روشنگری و بصیرت افزایی وظیفه ائمه جمعه برای برگزاری انتخابات پرشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش اسالم با اشاره به در پیش بودن ماه شعبان، به بیان فضائل و فرصت معنوی این ماه پر خیر و برکت پرداخت.

باقری همچنین با تبریک روز پاسدار و جانباز، ایثار و از خودگذشتگی در راه حفظ آرمان‌های اسلام و انقلاب را دو ویژگی مهم برگرفته از سیره و سلوک عملی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) عنوان کرد و گفت: سپاه با تکیه بر نیروی مردمی بسیج در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم و نظام اسلامی ایستاده و یک بار دیگر این ایستادگی را با اجرای رزمایش مواسات و طرح غربالگری شهید سلیمانی در ایام کرونا به خوبی اثبات کرده است.

امام جمعه اسالم با گرامیداشت روز ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهدا، با تأکید بر اینکه خدمت به خانواده معظم شهدا، خدمت به مکتب ایثار و شهادت است، افزود: شهدا در دوران ما از بهترین بندگان خدا هستند که مسیر سرخ کربلا و نهضت عاشورا را دوباره ترسیم کردند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به گرانی اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در روزهای نزدیک سال جدید، گفت: گرانی و عدم ثبات قیمت‌ها بلای جان اقشار کم درآمد شده و عدم نظارت بر بازار نیز نمک بر زخم مردم است.

وی ادامه داد: بهانه‌های مختلف در عدم توانایی تأمین نیاز بازار و کاهش قیمت‌های به هیچ وجه از مسئولان پذیرفته نیست.

امام جمعه اسالم با اشاره به آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا و ورود کشور به فضای انتخاباتی، گفت: امیدواریم انتخابات پرشور و حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۴۰۰ شاهد باشیم.

وی تأکید کرد: انتخاب افراد شایسته، مؤمن، انقلابی، متعهد و متخصص زمینه را برای حل مشکلات کشور فراهم می‌کند و بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، دولت جوان و حزب اللهی علاج تمام مشکلات کشور است.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه مردم هوشیار باشند که دجال‌ها فریب را تکرار نکنند، افزود: کسانی که چهار سال پیش مردم را از دیوار کشی در پیاده روها می‌ترساندند امروز همان نقشه را با واژگان جدید اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نهاد مبارک نماز جمعه از هیچ شخص و حزب خاصی حمایت نمی‌کند، اضافه کرد: ائمه جمعه با روشنگری و بصیرت افزایی زمینه را برای تحقق امر رهبر معظم انقلاب فراهم خواهند کرد.

کد خبر 5167642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha