۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۴۳

مدیر کل راهداری اردبیل خبر داد؛

کولاک شدید در همه محورهای اردبیل

کولاک شدید در همه محورهای اردبیل

اردبیل - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل در حال حاضر شرایط بارشی و کولاکی دارد و تردد در آنها با احتیاط کامل در حال انجام است.

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌وگو با مهر، با تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اردبیل در جریان بارش برف امروز، اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف همراه با کولاک در همه مناطق استان اردبیل در مسیرها و جاده‌های استان شرایط بارش سخت بوده و کولاک همه گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی از جمله مسیر نیر به سراب، سرچم و گردنه حیران را فراگرفته و تردد به کندی در آنها در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: به رغم این شرایط سخت تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است و رفت و آمد در آنها با تجهیزات زمستانی ممکن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل استقرار ۸۰ اکیپ راهداری را یادآور شد و بیان کرد: از شب گذشته اکیپ‌های راهداری به حال آماده‌باش درآمده‌اند تا عملیات برفروبی و نمک‌پاشی را انجام دهند.

وثوقی افزود: هنوز آماری از مسدود بودن راه‌های روستایی گزارش نشده و تمرکز ما در مسیرهای اصلی و گردنه‌های صعب‌العبور است تا خطری متوجه مسافران و رانندگان نشود که بعد از فروکش کردن بارش‌ها، برفروبی در راه‌های روستایی نیز آغاز خواهد شد.

وی از هموطنان خواست، از سفرهای غیرضرور پرهیز کرده و در صورت ضرورت سفر تجهیزات ایمنی و زمستانی را با خود به همراه داشته باشند.

کد خبر 5167831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha