۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶

برگزاری آزمون در تیرماه؛

۱۳ هزار نفر در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی ثبت نام کردند

۱۳ هزار نفر در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی ثبت نام کردند

بیش از ۱۳ هزار نفر در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در روزهای سوم، چهارم و پنجم تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

با پایان مهلت ثبت نام داوطلبان تا پایان روز جمعه ۲۲ اسفند تعداد ۱۳ هزار و ۴۲۷ نفر در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردند که این آمار نسبت به سال گذشته با کاهش روبرو بوده است.

در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ گروه علوم پزشکی تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ نفر داوطلب ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۶۷۳ نفر در جلسه آزمون حاضر شدند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی هرگونه تمدید و یا ویرایش فرم ثبت نام از طریق اطلاعیه‌های سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir اعلام خواهد شد.

بنا بر شرایط و امکانات دانشگاه‌ها و نیز شرایط خاص کشور، متأثر از شیوع بیماری کرونا، ممکن است آزمون تمام یا تعدادی از رشته‌ها به صورت الکترونیک و یا کاغذی برگزار شود.

بر اساس برنامه زمان بندی آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی آزمون کتبی در روزهای سوم، چهارم و پنجم تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

آزمون تمامی رشته‌ها شامل دو بخش عمومی (استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی عمومی) و اختصاصی خواهد بود.

کد خبر 5169060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha