۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۱۹

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد؛

رشد ۱۱۰ درصدی مشارکت کرمانشاهیان در جشن نیکوکاری

رشد ۱۱۰ درصدی مشارکت کرمانشاهیان در جشن نیکوکاری

کرمانشاه- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از رشد یک صد و ۱۰ درصدی مشارکت‌های مردمی در جشن نیکوکاری نسبت به سال گذشته در این استان خبر داد.

غلامرضا نصوری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۳۰ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان کمک مردمی که ۲ میلیارد و ۶۲۹ میلیون تومان آن به صورت نقدی بوده در جشن نیکوکاری در استان کرمانشاه جمع‌آوری شده است.

وی افزود: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری استان کرمانشاه در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد یک صد و ۱۰ درصدی داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه کمک‌های مذکور از طریق یک صد و ۱۰ پایگاه ثابت و سیار و چهار درگاه الکترونیکی جمع‌آوری شده است، گفت: این نهاد همچنان آمادگی لازم برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی در آستانه سال نو را دارد، تمامی کمک‌ها پیش از پایان سال بنا به نیت نیکوکاران میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیش از آغاز جشن نیکوکاری در استان کرمانشاه پیش‌بینی جمع‌آوری کمک‌های مردمی ۱۵ میلیارد تومان بوده که هم اکنون با جمع‌آوری بیش از ۳۰ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی بیش از یک صد و ۹۱ درصد از تعهدات این جشن در این استان محقق شده است.

کد خبر 5169315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha