۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۳۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

مناطق شمالی استان بوشهر پروتکل‌های کرونایی را جدی‌تر بگیرند

مناطق شمالی استان بوشهر پروتکل‌های کرونایی را جدی‌تر بگیرند

بوشهر - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت سه بیمار کرونایی در استان خبر داد و گفت: مناطق شمالی استان بوشهر پروتکل‌های کرونایی را جدی‌تر بگیرند.

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیشتر از اینکه روی درمان بیماران کرونایی متمرکز باشیم باید با رعایت مسائل بهداشتی زمینه کنترل شیوع این بیماری را فراهم کنیم.

وی به روند افزایشی ابتلاء و بستری کرونایی در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: علی‌رغم افزایش تعداد بیماران، تعداد فوتی‌ها روند تقیربا ثابتی داشته است.

کشمیری با اشاره به جاذبه گردشگری استان بوشهر در این فصل و همجواری با استان‌های دارای شهرهای قرمز و نارنجی تاکید کرد: باید از تلاش‌هایی که در راه مبارزه با این بیماری کرده‌ایم مراقبت و دفاع کنیم.

وی خواستار پرهیز از سفر به استان‌های پرخطر شد و اضافه کرد: در حال حاضر برای کنترل اپیدمی نباید میزبان شهروندان استان‌های پرخطر باشیم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تصریح کرد: شهرستان‌های شمالی استان به دلیل همجواری با استان خوزستان باید به طور ویژه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فوت ۳ بیمار جدید

وی افزود: طی شبانه روز گذشته ۲۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و ۱۶ نفر نیز با حال خوب ازا ین بخش‌ها ترخیص شده‌اند.

کشمیری گفت: هم‌اکنون ۱۰۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۱۳ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و شش نفر به کمک دستگاه تنفس دارند.

وی ادامه داد: با فوت سه بیمار کرونایی طی شبانه روز اخیر، مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر به ۹۰۱ مورد رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۱ هزار و ۲۶۶ نفر بوده است.

کد خبر 5170480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha