۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۲۲:۱۲

امروز سه‌شنبه؛

فرانسه ادعای جدیدی را درباره احیای برجام مطرح کرد

فرانسه ادعای جدیدی را درباره احیای برجام مطرح کرد

وزیر خارجه فرانسه امروز بدون اشاره به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت از سوی آمریکا و خروج یکجانبه این کشور از برجام در سال ۲۰۱۸، ادعای جدیدی را درباره احیای توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه امروز سه‌شنبه در سخنانی ادعا کرد که بازگشت به توافق هسته‌ای ایران سرآغازی برای مذاکرات گسترده‌تر است!

وزیر خارجه فرانسه با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: بازگشت به توافق هسته‌ای، آغاز بحث‌های گسترده‌تری درباره اوضاع منطقه و برنامه موشک‌های بالستیک ایران است. مشکلات تاکتیکی و اوضاع داخلی ایران مانع از احیای مذاکرات هسته‌ای می‌شود!

پاریس در حالی ادعای خود درباره احیای برجام را مطرح می‌کند که فراموش کرده است، آمریکا در ماه می سال ۲۰۱۸ میلادی قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت را نقض کرده و به صورت یکجانبه از برجام خارج شد.

مقامات جمهوری اسلامی ایران تا کنون بارها تصریح کرده‌اند که برجام هرگز دوباره مورد مذاکره قرار نخواهد گرفت.

کد خبر 5171477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
      6 1
      با سلام هیچ اشکالی در مورد وسعت بحث ها با طرف اروپاییان وجود ندارد، خوب آقای لودریان بفرمایید زرادخانه اتمی شما، انگلستان، آمریکا و اسرائیل و بقیه هم پیمان شما چگونه است، همینطور در مورد مستعمرات آفریقای خودتان هم توضیح بفرمایید. جنایتکاران که دم از حقوق بشر میزنند.... که
    • سهند IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
      9 2
      برای یکبار هم شده با فرانسه بشدت برخورد کنید و سفیر فرانسه را اخراج کنید
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
      4 0
      اون بابا هم که همین جمله آخر شما را تایید کرده است. گفته اگر از برجام خارج شویم ایرانیها دیگر درباره امور هسته‌ای مذاکره نمی‌کنند و کارتمام می‌شود. پس بهتر است آن را پایه مذاکرات قرار دهیم (البته از دید خودشان) و به برجام برگردیم.
    • شکیب IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
      0 3
      لودریان گل کدو خورده سفیر فرانسه رو اخراج کنید ازین برجام ندیدیم فرجام نخواهیم دید با این اروپا تمومش کنید یک قروون اینا بما خیر نخواهند داد
    • IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
      0 0
      یک برده ی حقیر چیزی را می گوید که اربابش را خوش اید فرانسه ی حقیر پست از ذلیل بودنش در برابر امریکا خجل زده است می خواهد قدرت نمایی کند کشتار الجزایر فراموش نمی شود
    • علی.. IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
      0 0
      هرسگی که زیاد پارس میکنه کم خطرتراست فرانسه برای چاپلوسی امریکااین همه پارس میکنه
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      0 0
      وقتی عده ای نادان برای منافع جناحی طناب برجام را برگردن مردم می نهند چه باید کرد چه کسی باید پاسخگوی اینهمه خسارات گردد متاسفانه همچنان هم تلاش میکنند ان را بزک کرده و دستاورد جلوه دهند.