۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹

معاون امور استان‌ها سازمان پدافند غیرعامل:

دشمن شناسی نخستین گام در پدافند غیرعامل است

دشمن شناسی نخستین گام در پدافند غیرعامل است

رشت- معاون امور استان‌ها سازمان پدافند غیرعامل نخستین گام در پدافند غیرعامل را دشمن شناسی دانست و گفت: شناخت افکار و اهداف دشمن در این حوزه بسیار اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی رحیمی صبح چهارشنبه در جلسه شورای پدافند گیلان با بیان اینکه این استان یکی از استان‌های موفق در اجرای طرح شهید سلیمانی است، گفت: پیشگیری از بروز آسیب‌ها رمز موفقیت یک مدیر است و در طرح شهید سلیمانی نیز ظرفیت‌های استان شناسایی و برای اجرای آن برنامه ریزی شده است.

معاون امور استان‌ها سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اجرای ۱۲ برنامه طرح پدافند غیرعامل سال آینده در گیلان، بیان کرد: اگر میانگین یک طرح در هر ماه اجرایی شود بسیار خوب است و برای این منظور باید همانند رزمندگان دفاع مقدس خط شکن باشیم.

وی با اشاره به رونمایی از ششمین طرح جامع پدافند غیرعامل در گیلان، تصریح کرد: انتظار داریم این برنامه در بازه زمانی مشخص شده عملیاتی شود و خیلی منتظر بودجه نباشید و با همت و خلاقیت خود این برنامه‌ها را دنبال کنید.

سردار رحیمی کاهش آسیب پذیری و استمرار خدمات ضروری را از اهداف پدافند غیرعامل دانست و افزود: حفظ جان انسان‌ها و کاهش تلفات از مهمترین اهداف پدافند غیرعامل است.

معاون امور استان‌ها سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه نخستین گام در پدافند غیرعامل دشمن شناسی است، اضافه کرد: شناخت افکار و اهداف دشمن در حوزه پدافند غیرعامل بسیار حائز اهمیت است.

سردار رحیمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت استمرار برنامه‌های پدافند غیرعامل، تاکید کرد: طبق بیانات رهبری، موضوع پدافند غیرعامل مربوط به یک زمان خاص نیست و باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5171751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha