۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۱۶

مدیرعامل هلال احمر گلستان:

۲۷۲ هزار نفر در گلستان از خدمات طرح ناظران سلامت بهره مند شدند

۲۷۲ هزار نفر در گلستان از خدمات طرح ناظران سلامت بهره مند شدند

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۲۷۲ هزار و ۸۸ نفر در گلستان از خدمات طرح ناظران سلامت بهره مند شدند.

فرهاد میقانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آمار کلی اجرای طرح ناظران سلامت در استان گلستان اظهارکرد: در راستای حمایت از سلامت مردم و به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا با همکاری مرکز بهداشت استان، طرح ناظران سلامت در امتداد طرح شهید سلیمانی در ۱۲ شهرستان استان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح که از آذرماه آغاز شد، دو هزار و ۲۸۱ عضو داوطلب برادر و دو هزار و ۶۹۴ عضو داوطلب خواهر مشارکت کردند.

میقانی با بیان اینکه ۲۷۲ هزار و ۸۸ نفر در گلستان از این خدمات بهره مند شدند، اضافه کرد: سه هزار و ۲۳۴ تیم در این طرح فعال بوده و ۸۵ هزار و ۸۸۹ مکان را تحت پوشش قرار دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان توضیح داد: طرح ملی ناظران سلامت در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر با بازرسان سلامت محیط و کار در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی بوده و جهت حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرا شد.

میقانی بیان کرد: در این طرح جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر با کارت شناسایی معتبر و لباس فرم سازمان جوانان یا داوطلبان هلال احمر، به گروه بهداشت محیط محلات کردند و چک لیست هایی مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف و امکان مانند ادارات، بانک‌ها، مدارس، محل های تجمع، بازارها و میادین میوه و تره بار تکمیل کردند.

وی با بیان اینکه اطلاعات مبنی بر پایش توسط اعضای داوطلب هلال احمر در سامانه ناب وارد شد، گفت: این طرح تمدید شده و در سال جدید هم تا اردیبهشت ماه ادامه دارد.

کد خبر 5172027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha