۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۱۱

استاندار خوزستان:

خوزستان دچار برخی عقب‌ماندگی‌ها در زیرساخت‌هاست

خوزستان دچار برخی عقب‌ماندگی‌ها در زیرساخت‌هاست

اهواز- استاندار خوزستان گفت: این استان دچار برخی عقب‌ماندگی‌ها در زیرساخت‌هاست و در معرض بروز بحران‌هایی همچون سیل و روان آب‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز چهارشنبه به مناسبت روز پاسدار ضمن نشست و گفت‌وگو با سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه استان و جمعی از فرماندهان سپاه، اظهار کرد: در طول دهه‌های گذشته مجموعه نظام، همه دولت‌ها، استانداران و ارکان نظام در خوزستان کار و تلاش داشته‌اند.

وی افزود: خوزستان هشت سال خط مقدم جنگ بود که آسیب‌های قابل‌توجهی بر زیرساخت‌های آن وارد شد و در سال‌های اخیر نیز تشدید تحریم‌ها با توجه به وضعیت جغرافیایی و توانمندی‌های استان تأثیر زیادی را بر خوزستان گذاشت.

استاندار خوزستان بیان کرد: خوزستان دچار برخی عقب‌ماندگی‌ها در زیرساخت‌هاست و در معرض بروز بحران‌هایی همچون سیل و روان آب‌ها بوده است که امید می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب در کاهش مشکلات و نارسایی کمک کنیم.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه خوزستان روحانیون و علمای با ریشه‌ای دارد، گفت: من با حضرت آیت الله جزایری دیدار داشتم و همچنین با آیت الله کعبی گفت‌وگوی تلفنی داشتم که هر دو از علمای بزرگوار و ریشه‌دار استان هستند.

استاندار خوزستان، از خدمات و جان‌فشانی‌های سپاه در صیانت از نظام و کشور قدردانی کرد و افزود: بعد از خدا مهم‌ترین حافظ نظام ما سپاه و بسیج است و امام و رهبری به عنوان رکن عالی نظام جایگاه خود را دارند اما سپاه حافظ جایگاه ولایت و تمامیت ارضی کشور بوده است و در کنار سایر نیروها هم در دفاع مقدس و هم در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش بی‌بدیلی داشته است و ما موظف هستیم همراه و در خدمت شما باشیم.

وی یادآور شد: سپاه در خوزستان در حوادث و برهه‌های گوناگون کمک بی‌نظیری داشت از جمله در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و همچنین در جریان سیل ۹۸ و کمک به سیل‌زدگان و مشارکت در پیشگیری از خسارات بیشتر که در خاطر ما خواهد بود که به نوبه خود از این نهاد انقلابی سپاسگزاری می‌کنیم.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: در طول پاندومی کرونا نیز سپاه در کنار ما بود و در کمک‌های مؤمنانه و در اجرای طرح شهید سلیمانی نقش محوری و مؤثری داشت.

استاندار خوزستان گفت: سپاه و بسیج در دل مردم قرار دارند و این مسئله در نتیجه حل مشکلات در دل مردم از سوی سپاه بوده است که یک کار فرهنگی بسیار ارزشمندی به شمار می‌رود و هر جا نیاز به همکاری و هماهنگی هست ما در خدمت و در کنار سپاه هستیم.

کد خبر 5172136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha