۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۲۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

افزایش تعداد شهرهای زرد کرونایی کرمانشاه به ۹ شهرستان

افزایش تعداد شهرهای زرد کرونایی کرمانشاه به ۹ شهرستان

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اعلام رنگ بندی جدید کرونایی در استان از قرار گرفتن ۹ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی خبر داد.

محمود رضا مرادی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رنگ بندی جدید شهرستان‌های استان کرمانشاه از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام شده است که با تغییر وضعیت شهرستان گیلانغرب از شرایط آبی به زرد کرونایی تعداد شهرستان‌های زرد به ۹ افزایش یافت.

وی به تشریح شهرستان‌های زرد استان کرمانشاه پرداخت و افزود: شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین و صحنه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شهرستان‌های آبی را برشمرد و تصریح کرد: شهرستان‌های قصرشیرین، دالاهو، ثلاث باباجانی، جوانرود، روانسر شهرستان‌های آبی استان کرمانشاه هستند.

مرادی با اشاره به محدودیت‌های مشاغل در شرایط آبی، زرد و قرمز کرونایی خاطر نشان کرد: در وضعیت زرد مشاغل سطح چهار، وضعیت نارنجی مشاغل سطح سه و چهار و در شرایط قرمز تمام مشاغل غیر از مشاغل ضروری تعطیل خواهند بود.

وی با بیان محدودیت‌های تردد خودروها در شرایط نارنجی و قرمز بیان کرد: همچنین ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی به شهرستان‌های نارنجی و قرمز ممنوع خواهد بود.

کد خبر 5173721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha