۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱

دادستان تهران تاکید کرد؛

تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مراجعان در اولویت دستگاه قضائی

تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مراجعان در اولویت دستگاه قضائی

دادستان عمومی و انقلاب تهران امروز به صورت سرزده از شعبه‌های کشیک برخی از دادسراهای تهران در ایام نوروز بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی دادستان عمومی و انقلاب تهران به صورت از پیش اعلام نشده از برخی از شعبه‌های کشیک دادسراهای تهران از جمله دادسراهای نواحی ۱، ۲، ۳، ۵، ۲۷، ۳۴، ۱۲، ۱۴ و ۱۶ در ایام نوروز بازدید کرد.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و عرض خداقوت به همکاران قضائی، وضعیت موجود در این واحدهای قضائی و نحوه رسیدگی به امور مراجعان را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید سرزده، دادستان تهران در دیدار و گفتگو با برخی از مراجعین، دستورات قضائی لازم را برای حل مشکلات آن‌ها صادر کرد.

دادستان تهران در این بازدید با تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مراجعان گفت: این امر به عنوان یک اولویت در دستور کار دادستانی تهران است.

القاصی ضمن تبریک سال نو و خداقوت به قضات کشیک بر هم افزایی و همکاری قضات و کارکنان مجموعه در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات قضائی به مراجعان و اجرای دقیق تکالیف قانونی تأکید کرد.

کد خبر 5173808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمیدرضاخوشنان IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      0 0
      باسلام ۱۵ماهه منزلم سرقتدشده دردادسرای ناحیه ۱۵ ویژه سرقت بازپرسی شماره ۲ واقع درتهران پارس متاسفانه به اندازه هزارباریاشایدبیشتر لایحه دادم ودرسایتهای مختلف تقاضای کمک کردم گویا همه اینهاروشی برای سرگرمی بدبختهاوگرفتاران مثل من هست نه این نوشته هاخونده میشه نه هیچکدوم ازتلفنها پاسخ داده میشود