۴ فروردین ۱۴۰۰، ۰:۱۶

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

حفظ امنیت مهم‌ترین مأموریت در نظام اسلامی است

حفظ امنیت مهم‌ترین مأموریت در نظام اسلامی است

اهواز- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: حضور مرزداران تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) در نقطه صفر مرزی خوزستان، بسترساز تأمین امنیت و آرامش کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی رزمجو عصر سه‌شنبه همراه با سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) در بازدید از یگان‌های مرزی تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع)، اظهار کرد: توفیقی حاصل شد تا در ایام میلاد و جشن ماه مبارک شعبان و ایام عید نوروز در بین شما مرزداران باشم و از نزدیک با شما عزیزان دیدار و گفت‌وگو کنم.

وی، از خدمات شایسته و اثربخش مرزداران در سنگر تأمین نظم و امنیت منطقه خوزستان تجلیل کرد و افزود: حفظ امنیت، مهم‌ترین و سنگین‌ترین مأموریت در نظام اسلامی است که مرزبانان همواره با شایستگی و توانمندی در اجرای هدفمند این مأموریت خطیر، سربلند هستند.

رزمجو با بیان اینکه حضور مرزداران در نقاط صفر مرزی بسترساز تأمین امنیت و آرامش مرزنشینان است، تأکید کرد: بی‌تردید زحمات شبانه‌روزی مرزداران نزد خداوند متعال بدون اجر نخواهد ماند و قطعاً ثمره این سختی‌ها، ایجاد امنیت پایدار در داخل و مرزهای کشور است.

وی بیان کرد: طبق فرمایش گران‌بهای امام علی (ع) «امنیت در هیچ سرزمینی برقرار نمی‌شود مگر به واسطه سپاهیان آن سرزمین» که در همین راستا امنیت پایدار و مثال زدنی و سربلندی کشور را مدیون خون شهدا و شما مرزداران عزیز هستیم که امنیت را برای کشور تضمین کردید.

وی، حضور و نگهبانی در پاسگاه‌های مرزی را عبادتی بزرگ خواند و از همه مرزداران تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) تقدیر کرد و گفت: اگر ایمان و اعتقاد ایرانیان در ادوار مختلف تاریخ و در بحبوحه بحران‌های اقتصادی و سیاسی نبود، هم اکنون شاهد این عزت و اقتدار نبودیم.

کد خبر 5174913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha