۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳

فرماندار اشنویه؛

مردم از پل پوش آباد و سرگیز اشنویه تردد نکنند

مردم از پل پوش آباد و سرگیز اشنویه تردد نکنند

ارومیه - فرماندار اشنویه از مسدود شدن پل پوش آباد و سرگیز به دلیل شرایط بحرانی خبر داد و گفت: مردم تا اطلاع ثانوی از این دو پل تردد نکنند.

مام عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جزئیات بحرانی شدن پل‌های پوش آباد و سرگیز اشنویه اظهار کرد: به دلیل بارش شدید و پر شدن لوله‌های پل پوش آباد و شرایط بحرانی این پل و همچنین در پایین دست آن پل سرگیز و احتمال طغیان رودخانه وجود دارد.

وی با بیان اینکه این دو پل در شرایط بحرانی قرار گرفته اند، اضافه کرد: مردم تا عادی شدن شرایط هر دو پل مسدود از تردد در این محور خودداری کنند.

عزیزی اضافه کرد: به دنبال آماده باش نیروهای امدادی و راهداری شهرستان از دیروز تمهیدات لازم برای پیشگیری از وقوع سیلاب با همکاری اعضای ستاد پیشگیری از بحران شهرستان اتخاذ شده است و نیروهای راهداری از عصر دیروز در پل پوش آباد مشغول لایروبی و پاکسازی این رودخانه هستند.

فرماندار اشنویه یادآور شد: به دلیل شدت و حجم بالای بارندگی‌ها آب داخل لوله‌های پل باعث تجمع انبوهی از شاخه‌های درختان در داخل لوله‌های پل شده است که با همکاری نیروهای شهرداری نالوس و راهداری مشغول باز کردن و پاکسازی این رودخانه و جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی هستیم.

کد خبر 5175254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha