۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵

مدیر کل منابع طبیعی استان مرکزی:

متصرفین اراضی ملی در اراک تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند

متصرفین اراضی ملی در اراک تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند

اراک- مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: تصرف کنندگان اراضی ملی در منطقه قره کهریز اراک، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

عبدالحسین محمدی در گفت و گو خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تعطیلات نوروز، کشیک یگان حفاطت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی در این ایام متوجه تصرف اراضی ملی توسط برخی از افراد بومی و غیر بومی، ساخت و ساز و درختکاری و فنس کشی در منطقه قره کهریز اراک شدند.

وی ادامه داد: در این خصوص، سریعاً با هماهنگی دستگاه قضائی نسبت به تخریب تمامی ساخت و سازها اقدام و مشاور املاک متخلفی که اقدام به فروش اراضی ملی کرده بود پلمب شد ضمناً اخطارهای لازم به شورای روستا و دهیار یکی از روستاها مبنی بر عدم حفظ و حراست از اراضی ملی صادر شد.

محمدی خاطر نشان کرد: در همین راستا، پرونده قضائی برای افرادی که نسبت به فروش اراضی ملی اقدام کردند تشکیل و به مرجع قضائی ارسال می‌شود.

وی افزود: با توجه به تأکیدات دادستان اراک، همکاران یگان حفاظت مانیتورینگ و سرکشی روزانه از اراضی ملی را انجام می‌دهند و تلفن ۱۵۰۴ به صورت ۲۴ ساعته حتی در ایام نوروز و تعطیل آماده دریافت گزارش مردمی در خصوص تصرفات اراضی ملی است.

کد خبر 5175260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha