۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳

فرمانده سپاه گلستان:

مردم گلستان در ماجرای گنبدکاووس خوش درخشیدند/ نقشه دشمن خنثی شد

مردم گلستان در ماجرای گنبدکاووس خوش درخشیدند/ نقشه دشمن خنثی شد

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در ماجرای گنبدکاووس قانون فصل الخطاب است و مردم بابصیرت و انقلابی در این ماجرا خوش درخشیدند و نقشه دشمن را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر پنج شنبه در واکنش به حوادث چند روز اخیر گنبدکاووس اظهارکرد: حفظ نظام اسلامی اوجب واجبات است و این موضوع برای هر مسلمانی که در چارچوب حکومت اسلامی قرار دارد واجب قلمداد می شود.

وی افزود: دیدگاه اسلام ناب محمدی بر اساس جناح، قومیت و مذهب افراد نیست و در انقلاب اسلامی هر تفکری خلاف این باشد بی تردید باطل است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: علیرغم تلاش معاندین و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و عوامل داخلی خود با سوء استفاده از این واقعه سعی در تفرقه افکنی و ایجاد ناامنی در استان داشتند مردم بابصیرت، انقلابی، مومن و ولایتمدار استان گلستان خصوصاً گنبدکاووس اعم از شیعه و سنی خوش درخشیدند و نقشه های دشمنان این آب و خاک را خنثی کردند.

ملک شاهکوهی بیان کرد: همه مردم قانون را فصل الخطاب بدانند، سربازان انقلاب اسلامی در مهد چهار هزار شهید در پاسداری از حریم وحدت، امنیت و برخورد با دشمنان و بدخواهان لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: قطعاً دستگاه های متولی در این موضوع با سرعت و دقت تمام با مجرمین و هتاکان به نوامیس و امنیت مردم برخورد قاطع و قانونی نموده و روند رسیدگی آن را به اطلاع مردم استان خواهند رساند.

کد خبر 5175638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha