۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۲۸

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

کشف ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در کرمانشاه

کشف ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در کرمانشاه

کرمانشاه- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک فقره کلاهبرداری یک صد میلیارد ریالی در این استان و دستگیری فرد کلاهبردار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال سلمانی اظهار کرد: پس از ارجاع چند پرونده به کلانتری‌های استان کرمانشاه در مورد کلاهبرداری با عنوان خرید و فروش خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد جوانی ۳۰ ساله با برقراری ارتباط با آشنایان و سوءاستفاده از اعتماد آن‌ها به بهانه اینکه قادر است به صورت اقساطی و به وسیله چک برای آن‌ها خودرو تهیه و سپس با قیمتی بیشتر آن را در بازار به فروش برساند، اقدام به کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه متهم با همین روش از ۱۹ نفر مبلغ یک صد میلیارد ریال کلاهبرداری و اخاذی کرده بود، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری وی آغاز کردند.

سلمانی تصریح کرد: کارآگاهان پس از تلاش فراوان مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به کلاهبرداری میلیاردی به بهانه خرید و فروش خودرو افزود: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و متهم به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 5175714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha