۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۴۴

نماینده ولی فقیه در مازندران:

لزوم ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه/ به جوانان اعتماد کنیم

لزوم ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه/ به جوانان اعتماد کنیم

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، ترویج فرهنگ مهدویت را امری بسیار مهم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با گرامیداشت سال نو و نوروز و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امیدواریم امسال سال ظهور منجی عالم بشریت باشد.

وی با تاکید بر برپایی باشکوه جشن‌های نیمه شعبان و آذین بندی معابر و خیابان‌ها اظهار داشت: ترویج مهدویت و فرهنگ مهدویت امری بسیاری مهم است.

آیت الله لائینی شناخت وظیفه را در عصر غیبت مهم برشمرد و گفت: در این زمان باید به وظیفه خود را بشناسیم و متناسب با موقعیت و توانایی گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مناسبت روز جوان بر اعتماد کردن به جوانان تاکید کرد و گفت: حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری به جوانان اعتماد کردند و تشکیل دولت جوان انقلابی از انتظارات است.

آیت الله لائینی بر لزوم رفع مشکلات اشتغال و زندگی جوانان تاکید کرد و گفت: جوان تربیت شده موازین اسلامی بزرگترین سرمایه جامعه است.

امام جمعه ساری همچنین سالروز ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت و گفت: در این روز ملت ایران تصمیم گرفت تا نظام سیاسی، جمهوری اسلامی باشد.

وی به فرازی از بیانیه دوم گام انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد و گفت: تبدیل صنعت مونتاژ به فناوری بومی، درخشش در رشته‌های مهم و حساس پزشکی و دهها نمونه دیگر محصول پیشرفت و احساس جمعی است که انقلاب اسلامی برای ایران به ارمغان آورد.

وی افزود: ایران پیش از انقلاب در تولید علم و فناوری صفر بود و هنری نداشت و قابل قیاس با ایران امروز نیست.

امام جمعه ساری با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد تدابیر ارزشمندی داشته است و در زمینه برجام نیز نکات اساسی را مطرح کرده‌اند.

وی با تاکید براینکه تحریم‌ها باید برداشته شود و راستی آزمایی شود تا ایران به تعهدات برگردد از مسئولان خواست تا یک صدا باشند و همه باید یک حرف را بزنیم.

کد خبر 5176140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha