۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۲۱:۲۸

فرماندار آبیک عنوان کرد:

افتتاح پروژه انتقال آب طالقان به آبیک تا پایان دولت دوازدهم

 افتتاح پروژه انتقال آب طالقان به آبیک تا پایان دولت دوازدهم

قزوین – فرماندار آبیک گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و روند اجرای پروژه امیدواریم در موعد مقرر یعنی تا پایان دولت کام مردم آبیک با آب سد طالقان شیرین شود.

به گزارش خبرنگار مهر شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک بعد از ظهر شنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان آبیک در جهت تبیین شعار سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: در تحقق شعار نورانی سال توجه به زیرساخت‌های تولید و توسعه با توجه به تولید باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا علاوه بر بومی‌سازی تولید، وضعیت معیشت مردم نیز بهبود یابد.

وی افزود: در بخشی از برنامه‌ها و کارها بعضاً خواسته یا ناخواسته تولید با توقف و کندی مواجه می‌شد، که لازم است نگاه جزیره‌ای را کنار بگذاریم و به منافع ملی فکر کنیم.

فرماندار آبیک عنوان کرد: با پیگیری مجدانه استاندار و نمایندگان مردم در مجلس، روز به روز شاهد پیشرفت خوب پروژه آب آبیک هستیم که با تصمیم این مسئولان امیدواریم در موعد مقرر یعنی تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد و کام مردم آبیک با آب سد طالقان شیرین شود.

وی اضافه کرد: هرکسی علقه‌های سیاسی و حزبی خودش را دارد اما این امر نباید سبب شود مسئولان خود را به افراد و گروه‌ها و دسته‌بندی‌ها گره بزنند و دیانت و شرافت خود را برای دنیای فرد دیگری هزینه کنند و خود را در مظان اتهام قرار دهند.

احمدپور با بیان اینکه مسئولین، مردم روستاها را به تشویق در ثبت‌نام شوراها سوق دهند، تصریح کرد: اهالی روستاها باید در این امر مشارکت خوبی داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن استان قزوین در آستانه وضعیت قرمز کرونایی، باید تلاش شود شرایط شهرستان آبیک حفظ شود و وضعیت به سمت شرایط نامطلوب سوق نیابد.

کد خبر 5180525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha