۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷

نخستین مجموعه شعر دفاع مقدس آستارا منتشر شد

نخستین مجموعه شعر دفاع مقدس آستارا منتشر شد

آستارا- رئیس اداره ارشاد آستارا، گفت: نخستین مجموعه شعر تخصصی دفاع مقدس آستارا با عنوان «زیرخاکی های عزیز درد استخوان گرفته اند» اثر «یوسف هدایتی» منتشر شد.

شاپور تشرینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مجموعه شعر «زیرخاکی های عزیز درد استخوان گرفته اند» نخستین مجموعه شعر تخصصی دفاع مقدس شهرستان مرزی بندر آستارا است، اظهار کرد: این مجموعه شامل ۵۰ قطعه شعر در قالب نو است و در ۹۷ صفحه توسط نشر تخصصی ادبیات معاصر انتشارات «رج» منتشر شده و ایثار و شهادت موضوعات این کتاب شعر هستند.

وی افزود: این مجموعه شعر در یک هزار نسخه و با قیمت ۱۹۰ هزار ریال و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان چاپ شده است.

تشرینی با بیان اینکه این مجموعه شعر نخستین اثر یوسف هدایتی شاعر جوان آستارایی است، گفت: مجموعه شعر «زیرخاکی های عزیز درد استخوان گرفته اند» همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر رونمایی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با اشاره به اینکه مجموعه شعر «زیرخاکی های عزیز درد استخوان گرفته اند» نخستین اثری است که از این شاعر جوان به چاپ رسیده است، افزود: یوسف هدایتی متولد تیرماه سال ۱۳۶۶ و فوق لیسانس ادبیات فارسی است و این شاعر جوان علاوه بر فعالیت در حوزه شعر در عرصه رسانه نیز فعالیت دارد.

وی گفت: این شاعر آستارایی از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود در حوزه شعر را آغاز کرده و سه بار در مسابقات استانی و کشوری حائز مقام شده است.

کد خبر 5180819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha