۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۱۹

در ادامه سیاستهای خصمانه؛

صهیونیست‌ها ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای شهرک‌نشینان می‌سازند

صهیونیست‌ها ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای شهرک‌نشینان می‌سازند

‌رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست های خصمانه خود علیه قدس اشغالی، طرح ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای شهرک نشینان در قدس اشغالی را تصویب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. رژیم صهیونیستی قصد دارد شهرک سازی ها در قدس اشغالی را بیش از پیش توسعه دهد.

بر اساس این گزارش، سران رژیم صهیونیستی به همین منظور طرح ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای شهرک نشینان این رژیم در قدس اشغالی را تصویب کردند. قرار است به زودی فرایند ساخت واحدهای مذکور آغاز شود.

در همین حال، برخی مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «یوسی داگان» مسئول شهرک سازی های این رژیم تأیید کرده است که تل آویو قصد دارد واحدهای صهیونیست نشین جدیدی را در قدس اشغالی احداث کند.

توسعه شهرک سازی ها در اراضی اشغالی فلسطینیان در حالی همچنان ادامه دارد که جامعه جهانی هیچ تلاشی برای متوقف ساختن این اقدام خصمانه و غیر قانونی صهیونیست‌ها انجام نمی‌دهد. علیرغم اینکه قطعنامه‌های بین المللی شهرک سازی ها را غیرقانونی معرفی کرده اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی برای جلوگیری از احداث واحدهای جدید صهیونیست نشین صورت نگرفته است.

کد خبر 5183281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهری IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      1 0
      انشالله بزودی زود باموشکهای حماس و حزب الله وانصارلله یمن تمام شهرکهای اسراعیل روی سر صهیونیستها ویران میشه