۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۳۱

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تحقق اهداف نیازمند اجرایی کردن ایده در زمان مناسب است

تحقق اهداف نیازمند اجرایی کردن ایده در زمان مناسب است

رشت- رئیس سازمان بسیج مستضعفین زمان را در اجرایی کردن ایده‌ها بسیار مهم عنوان کرد و گفت: تحقق اهداف نیازمند اجرایی کردن ایده در زمان مناسب است و صاحبان ایده نیز باید وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی صبح پنج شنبه در جریان افتتاح خانه استارتاپ گیلان با تاکید بر اولویت بندی مشکلات استان، اظهار کرد: راه حل رفع مشکلات واحدهای تولیدی باید در کارگروه‌های استانی مربوطه اتخاذ و اجرایی شود و بسیج نیز از آنها حمایت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ساز و کار تعریف شده در بسیج برای پشتیبانی از محصولات، بیان کرد: از سازمان‌های دولتی و حتی بخش خصوصی نیز در این راستا حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه زمان در اجرایی کردن ایده‌ها بسیار مهم است، تصریح کرد: تحقق اهداف نیازمند اجرایی کردن ایده در زمان مناسب است و صاحبان ایده نیز باید وارد میدان شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: رهبری بر محوریت قرار دادن جوانان، داشتن روحیه جهادی و نترسیدن از دشمن تاکید دارند و ما نیز باید با همین رویکرد از ایده‌ها حمایت کنیم چرا که در غیر این صورت ایده‌های خلاقانه نابود می‌شود.

سردار سلیمانی با تاکید بر حمایت از نسل جوان صاحب خلاقیت و ایده عنوان کرد: کشور ما بزرگ، قدرتمند، صاحب ظرفیت و توانمند است و موانع قابل برداشتن و پشتیبانی‌ها نیز امکان اجرایی شدن دارد لذا باید خلاقیت و توان مردمی را شناسایی و از آنها حمایت کنیم.

گفتنی است؛ که اولین خانه استارتاپی گیلان توسط بخش خصوصی و با حمایت بسیج مهندسین صنعت و با هدف افزایش بهره وری واحدهای تولیدی استان و بهره گیری از تکنولوژی به روز و اتخاذ رویکرد دانش بنیان راه اندازی شده است.

این خانه استارتاپی دارای ظرفیت استقرار ۲۰ تیم استارتاپی بوده و هم اکنون ۹ تیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند و برای راه اندازی این مجموعه، بالغ بر ۲ میلیارد تومان هزینه شده که ۵۰۰ میلیون تومان آن صرف تجهیزات شده است.

کد خبر 5184317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha