۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۲۴

فرماندار سنقر و کلیایی:

فعالیت قرارگاه عملیاتی شهید سلیمانی در سنقر ادامه خواهد داشت

فعالیت قرارگاه عملیاتی شهید سلیمانی در سنقر ادامه خواهد داشت

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: فعالیت قرارگاه عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مرتضوی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا که با حضور مسئولین مربوطه در سالن جلسات فرمانداری سنقر و کلیایی برگزار شد، اظهار کرد: صیانت از سلامت و جان مردم تکلیف همگانی بوده و برگشت به شرایط مطلوب در سطح این شهرستان، مستلزم مشارکت همگانی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

وی افزود: چهارچوب و ضوابط اجرای دستورالعمل‌ها متناسب با شرایط و رنگ‌بندی کرونایی در هر شهرستان به همراه وظایف دستگاه‌های ذیربط مشخص شده و لازم‌الاجرا است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با تاکید به مسئولین دستگاه‌های مربوطه در این شهرستان مبنی بر لزوم فعالیت تیم‌های نظارتی در سطح شهرستان سنقر و کلیایی با نظارت دقیق گفت: فعالیت قرارگاه شهید سلیمانی با قوت خود در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌های شهرستان سنقر و کلیایی باید بر اساس نظر شبکه بهداشت و درمان و ستاد مدیریت کرونا باشد، ادامه داد: اقناع‌سازی افکار عمومی از مهمترین موضوعات در مدیریت و رعایت همگانی دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح جامعه است، لذا اقدامات لازم در جهت اطلاع‌رسانی در سطح جامعه باید انجام شود.

گفتنی است، به واسطه شرایط قرمز کرونایی و لزوم عدم برگزاری جلسات غیرضروری، در این جلسه بر اساس حکم استاندار کرمانشاه حمید ابوالفتحی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سنقر و کلیایی معرفی و از زحمات فرزاد الماسی معاون پیشین فرمانداری این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5184592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha