۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۲۲:۳۷

طی یک بیانیه؛

دمشق مجددا جلوگیری از تجاوزات اسرائیل به خاک سوریه را خواستار شد

دمشق مجددا جلوگیری از تجاوزات اسرائیل به خاک سوریه را خواستار شد

وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه ای از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست برای جلوگیری از تکرار تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک این کشور اقدامات فوری و قاطعانه اتخاذ نماید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه مجدداً از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک این کشور را محکوم کرده و ضمن بازخواست این رژیم گام‌های قاطعانه و فوری برای منع تکرار تجاوزات بردارد.

بر اساس این گزارش، دمشق همچنین بر ضرورت پاسخگو کردن کشورهای حامی تروریسم در سوریه و وادار کردن آنها به توقف نقض قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل تاکید کرد.

وزارت خارجه سوریه همچنین در این بیانیه گفت که این حمله درست وقتی رخ می‌دهد که جهان عید پاک را که پیام‌آور محبت و صلح برای همه است، جشن می‌گیرد.

وزارت خارجه سوریه از حملات جدید رژیم صهیونیستی به خاک این کشور انتقاد کرد و گفت: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حمله موشکی از سمت جولان اشغالی سوریه به بعضی اهداف واقع در اطراف دمشق را انجام دادند.

وزارت خارجه سوریه آورده است: تداوم اقدامات اشغالگران در ارتکاب جنایات تروریستی با این هدف اساسی صورت می‌گیرد که از شبکه‌های تروریستی حمایت کنند و نگذارند ارتش عربی سوریه و متحدانش شبکه‌های تروریستی داعش، النصره و سایر گروه‌های تروریستی را شکست دهند.

کد خبر 5184727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha