۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۰۹

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه خبر داد؛

افزایش تعداد ثبت نام شدگان داوطلبان شورای روستادر کرمانشاه به۴۰۷۸

افزایش تعداد ثبت نام شدگان داوطلبان شورای روستادر کرمانشاه به۴۰۷۸

کرمانشاه- دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از افزایش تعداد ثبت نام شدگان داوطلبان شورای اسلامی روستاها در این استان به چهار هزار و ۷۸ نفر خبر داد.

جلیل بالایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تا عصر روز گذشته حدود ۳۸۵ روستا در استان کرمانشاه به حد نصاب برگزاری انتخابات شورای اسلامی روستاها رسیده‌اند، اظهار کرد: تاکنون چهار هزار و ۷۸ نفر برای رقابت در یک هزار و ۷۷۴ روستا در این استان ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد چهار درصد خانم، ۷۰ درصد کمتر از پنجاه سال و هفت درصد ایثارگران هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به ورود نیروهای جوان و تازه نفس گفت: سهم داوطلبانی که تاکنون سابقه عضویت در شوراها را نداشتند، ۷۸ درصد بوده که این روند تا دقایق پایانی روز یکشنبه ۲۲ فروردین ادامه پیدا خواهد کرد.

بالایی از فرمانداران و بخشداران خواست در شرایط کرونایی استان کرمانشاه در روند ثبت نام داوطلبان عضویت در شورای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری تسهیل به عمل آورده و بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هنگام ثبت نام نظارت کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد: داوطلبان عضویت در شورای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری حتی‌المقدور امروز ثبت نام کرده و از موکول کردن ثبت نام به روز پایانی خودداری و ترجیحاً ثبت نام را به صورت غیر حضوری و بدون نیاز به مراجعه به بخشداری انجام دهند.

کد خبر 5185286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha