۲۵ تیر ۱۳۸۶، ۱۳:۵۰

"چارخونه" به "سروش هفتگی" آمد

"چارخونه" به "سروش هفتگی" آمد

هزار و سیصد و هفدهمین شماره هفته‌نامه "سروش" در هفته پایانی تیر‌‌ با پرونده "ایران و جام ملت‌های آسیا" و گزارشی از مجموعه "چارخونه" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره هفته پایانی تیرماه 86 "سروش" با تازه های تولید سیما در صفحات "زیر آنتن" آغاز می شود و در ادامه گفتگو با مراد عنادی سردبیر و مجری گفتگوی ویژه خبری شبکه دو و گزارش "جشن نفس یعنی جشن زندگی" منعکس شده است.

دل به دل با مرتضی احمدی و فیلمشناسی وی، گزارشی از آموزشگاه آزاد سینمایی ایرانیان، مطلبی درباره شبکه "اسکای نیوز" و گفتگو با دبیر همایش بزرگ "آیه های زندگی" در بخش دیگری از صفحات این شماره آمده است. گزارش پشت صحنه مجموعه طنز "چارخونه"، گفتگو با سروش صحت نویسنده و کارگردان، فلامک جنیدی و بهنوش بختیاری بازیگران مجموعه، نگاهی به مجموعه و پشت صحنه مجموعه به روایت تصویر در ادامه این بخش منعکس شده است.

یادداشتی درباره مسعود کیمیایی و آخرین فیلمش "رئیس"، مهدی مهدوی کیا و تجربه ای تازه، پرسه هفتگی در وبلاگستان، پرسه در کودکی نویسندگان و شاعران ایران و جهان، مطلبی درباره مجموعه "زندگی در مارس"، گفتگو با ناهید گودرزی برنامه ساز رادیو و نهایتاً پرونده "ایران و جام ملت های آسیا" مطالب این شماره را تکمیل می کند.

هزار و سیصد و هفدهمین شماره "سروش" ویژه هفته پایانی تیرماه به صاحب امتیازی شرکت انتشارات سروش در 68 صفحه با قیمت 300 تومان در دسترس علاقمندان است.

کد خبر 518682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha