۲۳ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۰۱

به منظور تقویت مناسبات پس از عادی سازی روابط؛

اعضای یک هیأت سودانی با مسئولان رژیم صهیونیستی دیدار کردند

اعضای یک هیأت سودانی با مسئولان رژیم صهیونیستی دیدار کردند

اعضای یک هیأت سودانی به منظور تقویت مناسبات خود با رژیم صهیونیستی پس از عادی سازی روابط با تل آویو، با شماری از مسئولان این رژیم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، اعضای یک هیأت سودانی به تازگی با شماری از مسئولان رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرده اند. این دیدار به منظور تقویت مناسبات دو طرف پس از عادی سازی روابط سودان با تل آویو، انجام شد.

بر اساس این گزارش، منابع رسانه ای اعلام کرده اند که دیدار میان هیأت سودانی و مقامات رژیم صهیونیستی در یک کشور عربی انجام شده است. یک رسانه صهیونیستی به نام «سروجیم» خبر مذکور را تأیید کرده است.

گفته می شود که «یوسی داگان» مسئول شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی یکی از افرادی بوده است که هیأت سودانی با آنها دیدار کرده است. دو طرف در دیدار مذکور در خصوص راهکارهای تقویت روابط به ویژه در عرصه اقتصادی بحث و تبادل نظر کردند.

این درحالی است که حدود یک ماه و نیم پیش نیز رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک هیات امنیتی از این رژیم سفر کوتاهی به سودان داشته است. در همین راستا، یوسی کوهن، رئیس سازمان جاسوسی موساد به سودان سفر کرد و با مقامات دولت انتقالی سودان از جمله عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 5186979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha