۲۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۰۱

استاندار مرکزی:

جشنواره تکریم از خیرین مدرسه‌ساز مرکزی خردادماه برگزار می‌شود

جشنواره تکریم از خیرین مدرسه‌ساز مرکزی خردادماه برگزار می‌شود

اراک- استاندار استان مرکزی گفت:جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز پس از برگزاری انتخابات خردادماه برگزار می شود که امید می‌رود شرایط کرونایی در آن برهه از زمان تا حدودی مهار شده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: با وجود شرایط سخت کرونا و موقعیت‌های حساس هیچ گونه خللی در حوزه تعلیم و تربیت استان مرکزی حتی یک روز ایجاد نشد. و این جای قدردانی دارد.

وی افزود: جزئیات تجلیل از معلمان در فضای مجازی باید تا دو هفته آینده مشخص و اعلام شود؛ البته با توجه به شرایط موجود کرونایی آئین تجلیل از مقام و منزلت معلمان و قدردانی از زحمات یک ساله آنان در آموزش مجازی، در فضای مجازی برگزار شود.

استاندار استان مرکزی افزود: معلمان در شرایط سختی به سر می‌برند، چرا که در بستر بیماری نیز به دانش آموزان آموزش می‌دهند و این نشانگر ایثار و فداکاری معلمان به شمار می‌رود و جای قدردانی از این قشر فرهیخته دارد.

آقازاده خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونای استان مرکزی، مصوب شده که مدارس استان به صورت کامل تعطیل نباشد و حداکثر سه نفر شامل مدیر، معاون و یک نیروی خدماتی در فضای آموزشی حضور داشته باشند. اما معلمان در شرایط قرمز کرونا مکلف به حضور در مدرسه نیستند.

وی در مورد برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در سال جاری گفت: جشنواره تکریم از خیرین مدرسه ساز پس از برگزاری انتخابات خردادماه برگزار می‌شودو امید می‌رود شرایط کرونایی در آن برهه زمانی تا حدودی مهار شده باشد. چنانچه این اتفاق نیفتاد این جشنواره نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 5187651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha