۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۲۱

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی‌مطرح کرد؛

هدف‌گذاری جذب هزار و ۴۰۰ حامی در رمضان سال جاری

هدف‌گذاری جذب هزار و ۴۰۰ حامی در رمضان سال جاری

بیرجند- معاون کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: تلاش ما در رمضان سال جاری جذب هزار و ۴۰۰ حامی برای فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین است.

احمد رفیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ادامه طرح پویش ایران همدل اظهار کرد: در اولین روز از ماه مبارک رمضان راه انداز و افتتاح ۷۲ آشپزخانه اطعام مهدوی را خواهیم داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: یکی از هدف‌گذاری‌های ما برای رمضان سال جاری تهیه و توزیع ۴۳ هزار و ۹۹۰ سبد غذایی و تهیه و توزیع ۵۰۰ هزار غذای گرم و افطاری ساده است.

رفیعی با اشاره به طرح پویش ایران مهربان (جذب حامی برای طرح اکرام ایتام و محسنین) ادامه‌داد: در این طرح هدف‌گذاری ما جذب حامی جدید جهت حمایت از هزار و ۴۰۰ فرزند طرح ایتام و محسنین در ادامه طرح جذب ۲۳ هزار حامی است.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال این هستیم که هیچ فرزند یتیمی بدون حامی نباشد، بیان‌کرد: در این راستا در پایگاه‌های جذب حامی در سطح ادارات تابعه کمیته امداد و محل‌های پیش بینی شده در مساجد و تکایا در شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهیم داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان طرح‌های دیگری چون اجرای طرح نان مهربانی؛ توسعه مراکز نیکوکاری و اجرای طرح مفتاح الجنه را خواهیم داشت.

رفیعی گفت: نیکوکاران عزیز برای مشارکت در امور خیرخواهانه در ماه رمضان می‌توانند کمک‌های خود را از طرق مختلف چون سرشماره #۰۵۶*۸۸۷۷* و سامانه نیکوکاری با شماره‌گیری ۰۹۶۸۸۷۷ واریز کنند.

وی یادآور شد: همچنین می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ بانک ملی شعبه دادگستری بیرجند واریز کنند.

کد خبر 5187893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha