۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۰۱

استاندار هرمزگان اعلام کرد؛

رکورد ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان شکسته شد

رکورد ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان شکسته شد

بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: رکورد ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان شکسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: ثبت نام ۸۲۰۹ داوطلب ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا در استان هرمزگان نهایی و رکورد ثبت‌نام این انتخابات در استان شکسته شد.

همتی عنوان کرد: ۳۰۷ نفر در روز نخست، ۵۴۷ نفر در روز دوم، ۷۸۱ نفر در روز سوم، ۹۳۹ نفر در روز چهارم، ۷۲۳ نفر در روز پنجم، ۱۵۷۴ نفر در روز ششم و ۲۷۵۶ نفر در روز هفتم ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا در استان نام‌نویسی کردند.

وی ادامه داد: ۶۱۱۵ نفر از افراد ثبت نام شده به صورت حضوری، ۶۹۰ نفر از طریق دسکتاپ، ۴۷۵ نفر از طریق موبایل و ۹۲۹ نفر از طریق دفاتر پیشخوان ثبت نام کردند.

استاندار هرمزگان، از مشارکت فعال بانوان در حوزه عمران و آبادانی روستاها و فعالیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آنان قدردانی کرد و افزود: مشارکت بانوان در این دوره نسبت به در دوره قبل بیشتر و با رشد ۴۶ درصدی در ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان همراه بود.

به گزارش مهر، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیست و هشتم خرداد امسال برگزار می شود.

کد خبر 5188676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha