۲۵ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۴۴

فرماندار هرسین خبر داد؛

پرداخت ۶۰ میلیارد ریال وام به واحدهای آسیب دیده از کرونا در هرسین

پرداخت ۶۰ میلیارد ریال وام به واحدهای آسیب دیده از کرونا در هرسین

کرمانشاه- فرماندار شهرستان هرسین از پرداخت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات دولتی به واحدهای تولیدی و صنعتی آسیب دیده از ویروس کرونا تاکنون در این شهرستان خبر داد.

عبادالله کنجوریان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آسیب جدی ویروس کرونا به صنعت گردشگری اماکن تاریخی و اقامتگاه‌های بوم گردی اظهار کرد: با وجود این ویروس حتی هزینه‌های نگهداری اماکن تاریخی و گردشگری تأمین نشده و درآمدهای کسب شده در این اماکن با شیوع کرونا کاهش بسیار زیادی داشته است.

وی افزود: حوزه صنایع دستی به علت عدم عرضه محصولات در نمایشگاه‌های کشوری و بین استانی با آسیب مواجه شده است.

فرماندار شهرستان هرسین گفت: به منظور حمایت از واحدهای اقتصادی و تولیدی به شدت آسیب دیده از ویروس کرونا تاکنون در این شهرستان ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات دولتی پرداخت شده است.

کنجوریان تصریح کرد: این تسهیلات در قالب ۷۰۰ طرح و در راستای رونق و حمایت از تولید، پیشگیری از خروج این واحدها از چرخه تولید و جبران خسارات وارده در نتیجه ویروس کرونا در اختیار مالکان واحدهای تولیدی و صنعتی آسیب دیده قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به پایگاه جهانی بیستون افزود: رفع مشکلات و توسعه ملموس این پایگاه بر اساس برنامه‌های کارشناسی شده و استفاده از توانایی اساتید و صاحب نظران زبده می‌تواند رونق و معرفی بیش از بیش آن را در سطح جهانی به همراه داشته باشد.

کد خبر 5188816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha