۲۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۴۷

معاون بازرسی صمت کرمانشاه خبر داد؛

تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان در کرمانشاه

تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان در کرمانشاه خبر داد.

مسعود بیگلری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار عرضه کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان از امروز در استان کرمانشاه آغاز شده تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیشتر نظارت‌ها بر عرضه کالاهای اساسی و پیشگیری از احتکار و گران فروشی همچون مواد پروتئینی، محصولات لبنی، خرما و شیرینی‌ها است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: این بازرسی‌ها با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و پلیس اماکن صورت می‌گیرد و در صورت مشاهده تخلف از سوی واحدهای صنفی با آنها برخورد می‌شود.

بیگلری با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده برای واحدهای صنفی به دلیل شیوع کرونا در استان کرمانشاه، بیان کرد: فعالیت واحدهای صنفی گروه‌های ۲، سه و چهار مطابق محدودیت‌های اعمال شده از سوی ستاد کرونا استان کرمانشاه ممنوع است و برای متخلفان جریمه‌های نقدی و پلمب واحد صنفی در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: مردم و همشهریان می‌توانند قیمت مصوب انواع محصولات را در سامانه سازمان صنعت، معدن و تجارت مشاهده و در صورت مشاهده تخلف با شماره ۱۲۴ تماس حاصل کنند.

کد خبر 5189572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha