۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴

در پیامی تاکید شد؛

ارتش ولایتمدار و فداکار است/ قدردانی از خدمات ارتشیان

ارتش ولایتمدار و فداکار است/ قدردانی از خدمات ارتشیان

سمنان- فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و این نیرو را ولایتمدار و فداکار توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سپاه سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی، ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و نوشت: تاریخ ایران اسلامی در آسمان غیرت و شجاعت خود شاهد تلالو ستارگان درخشانی در افق سرخ شهادت بوده است که وجودشان کشور عزیزمان را منور ساخته است.

وی در این پیام تاکید کرد: ارتشیان قهرمان ما در طول سال‌های مبارزه علیه طاغوت و دفاع مقدس و پس از آن در تاریخ این مرز و بوم حضوری جانانه داشته‌اند. ملت قدرشناس ایران اسلامی هیچگاه خاطره نیروهای ولایت مدار ارتش در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی، ضدانقلاب و دشمن بعث را فراموش نخواهند کرد و همواره در تاریخ مقاومت نام آن از دنیا گسستگان به خدا پیوسته جاودان خواهد ماند.

دامغانی افزود: شهدای گرانقدری همچون امیر صیاد شیرازی، امیر خلبان شهید شیرودی، امیر خلبان شهید کشوری، امیر آب شناسان، امیر فلاحی و هزاران لاله گلگون کفن ارتش با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند و اکنون نیز دلاورمردان و برادران عزیز ما در ارتش همیشه قهرمان و ولایت مدار در تمامی صحنه‌های مبارزاتی و امداد رسانی حضوری جهادی و چشمگیر دارند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به کلیه رادمردان آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت، سرافرازی و تندرستی همکاران عزیزمان و خانواده‌های معظم ایشان در رده‌های مختلف ارتش را از درگاه ایزد بی‌همتا خواستارم.

کد خبر 5190911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha