۲۶ تیر ۱۳۸۶، ۱۱:۳۵

همایش"نقش انسجام اسلامی در تقریب مذاهب" برگزار می شود

همایش"نقش انسجام اسلامی در تقریب مذاهب" برگزار می شود

همایش "نقش انسجام اسلامى در تقریب مذاهب و تعامل ادیان" روز پنجشنبه 26 تیر ماه با حضور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در تایلند برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تقریب، در این همایش آیت الله واعظ زاده خراسانى دبیر کل سابق مجمع جهانی تقریب، حجت الاسلام نور اللهیان رئیس سازمان مدارس و حوزه هاى علمیه خارج از کشور و حجت الاسلام نواب رئیس مرکز تحقیقات ادیان و مذاهب اسلامی شرکت خواهند داشت .

حجت الاسلام نظام زاده نماینده ولى فقیه در امور دانشجویان آسیا و اقیانوسیه، دکتر تبرائیان معاون بین الملل و حجت الاسلام  میرآقایى دبیر شوراى عالى مجمع تقریب از دیگر شرکت کنندگان این همایش معرفی شده اند .

طی همایش یک روزه "نقش انسجام اسلامی در تقریب مذاهب و تعامل ادیان" که با نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان وحدت ملی و انسجام اسلامی هماهنگی دارد، با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به یکپارچگی مسلمانان بدون در نظر گرفتن اختلافات جزئی، راهکارهای دستیابی به این مهم از سوی شرکت کنندگان مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

این همایش از سوى مجمع جهانى تقریب مذاهب اسلامى و با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک، صبح پنجشنبه 19 جولاى ( 28 تیر ماه 86 ) برگزار می شود .


 

کد خبر 519288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha