۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۱۷

علی تاج بخش خبر داد؛

اجرای طرح «خادمیاران رضوی» ورزش با همکاری آستان قدس رضوی

اجرای طرح «خادمیاران رضوی» ورزش با همکاری آستان قدس رضوی

سرپرست کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی فدراسیون با اشاره به برنامه های این کمیته برای سال ۱۴۰۰ گفت: به دنبال اجرای طرح خادمیاران رضوی ورزش با همکاری آستان قدس رضوی هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، اولین گردهمایی فرهنگی  فدراسیون ورزش های همگانی در سال ۱۴۰۰ با حضور افشین ملایی ریاست فدراسیون،‌ رضا شجیع نایب رییس، علی تاج بخش سرپرست کمیته فرهنگی، روسای و مسئولین کمیته های فرهنگی هیات های استانی، روسا و مسئولین کمیته های فرهنگی انجمن‌ها و کمیته های کشوری بصورت مجازی برگزار شد.

علی تاج بخش سرپرست کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی فدراسیون نیز مدیریت فرهنگی عرصه ورزش را مقوله ای چند بعدی توصیف کرد و افزود: مدیریت فرهنگی حوزه ورزش همگانی نیازمند دانش و هوشمندی است و با روش های سنتی و قدیمی نمی توان در این عرصه موفق بود. 

دبیرکل مجمع فرهنگی فدراسیون های ورزشی در ادامه افزود: اهم برنامه های فدراسیون ورزش های همگانی در سال جاری توجه به ارتقاء فرهنگ تخصصی مربیان و مدرسان فدراسیون در قالب های مختلف آموزشی است و در حوزه مسئولیت اجتماعی هم به دنبال راه اندازی شبکه ملی خدمت رسانی در بستر ورزش همگانی هستیم که می تواند در توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف مردم موثر باشد. ضمن اینکه به دنبال اجرای طرح خادمیاران رضوی ورزش با همکاری آستان قدس رضوی هستیم.

تاج بخش در ادامه این جلسه از برگزاری کنگره شهدای مربی ورزش کشور، تدوین پیوست فرهنگی رویدادهای ورزشی فدراسیون،  و طراحی پوشش رشته های مختلف ورزشی بانوان به عنوان برنامه های محوری و فرهنگی فدراسیون در سال جاری خبر داد.

در پایان این وبینار، روسا و مسئولین کمیته های فرهنگی هیأت های استانی، روسا و مسئولین کمیته های فرهنگی انجمن‌ها و کمیته ها کشوری به بیان نقطه نظرات خود در خصوص برنامه های فرهنگی فدراسیون پرداختند.

کد خبر 5194832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha