۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۵۶

توسط نشر برزآفرین؛

دو مجموعه‌داستان جدید ایرانی به‌زودی چاپ می‌شوند

دو مجموعه‌داستان جدید ایرانی به‌زودی چاپ می‌شوند

مدیر انتشارات برزآفرین از اخذ مجوز چاپ دو مجموعه‌داستان جدید ایرانی برای انتشار خبر داد.

داوود ملکی صیدآبادی مدیر انتشارات برزآفرین در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دو کتاب «ده داستان و یک داستان دیگر» نوشته زهرا عموشاهی و مجموعه‌داستانک «‌کارت دعوت» نوشته فاطمه علیپور به‌تازگی موفق به کسب مجوز چاپ شده‌اند و به‌زودی توسط انتشارات برزآفرین منتشر و راهی بازار نشر می‌شوند.

وی افزود: داستان و به طور کل ادبیات داستانی یکی از رشته هایی بود که در دوره بروز وشیوع بیماری کرونا توانست به حیات خود ادامه دهد و ما هم سعی کردیم با حمایت از انتشار آثار این‌حوزه ادبی از نویسندگان ناشناخته و اثر اولی، نقش خود را در تحرک بیشتر جامعه ادبی کشور ایفا کنیم. مجموعه داستان کوتاه «ده داستان و یک داستان دیگر» ۱۱ داستان کوتاه و ۱۰۵ صفحه دارد  و مجموعه‌داستانک «‌کارت دعوت» ۴۲ داستانک و ۵۴ صفحه دارد. نویسندگان این‌دو کتاب، عضو گروه ادبی سیمرغ هستند.

این‌مدیر نشر در ادامه گفت: متاسفانه پخش کتاب در سطح کتاب فروشی‌ها، هنوز یک معضل است و رابطه و در عین حال رانت در این‌بخش، حرف اول را می‌زنند. گفتن این‌جمله سخت است اما بازگو می‌کنم که ناشری مثل ما با ۷ سال سابقه فعالیت، هنوز نتوانسته یک مرکز پخش را با خود همراه کند و تاکید می‌کنم نه اینکه نخواسته باشیم، بلکه آنها همراه نشده‌اند.

کد خبر 5196502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha