۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۵۹

با دستور ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا؛

مراسم احیا شب های قدر در استان قزوین برگزار می‌شود

مراسم احیا شب های قدر در استان قزوین برگزار می‌شود

قزوین-جانشین ستاد کرونا استان قزوین گفت: با عنایت به وضعیت قرمز کرونایی در قزوین مراسم احیا شبهای قدر در زمان محدود و در محیط باز برگزار می‌گردد.

منوچهر حبیبی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این موضوع که مراسم شب‌های قدر با رعایت کلیه پروتکل‌ها در استان قزوین برگزار خواهد شد اظهار کرد: با توجه به رنگ بندی قرمز کرونایی در کلیه شهرهای استان قزوین این مراسم صرفاً در فضای باز برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: مدت زمان برگزاری مراسم احیا شب‌های قدر حداکثر دو ساعت می‌باشد و انتظار می‌رود مسئولان مربوطه نظارت لازم به جهت برگزاری قانونمند مراسم همراه با پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان قزوین اذعان کرد: به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر طرح منع تردد شبانه به صورت استثنا در این سه شب اعمال نمی‌گردد.

وی ادامه داد: رعایت فاصله حداقل ۵/‏۱ متر توسط شرکت کنندگان در مراسمات مورد تاکید است و امیدواریم شهروندان عزیز نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند.

حبیبی تبیین کرد: مراقبین بهداشتی به منظور راهنمایی و کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراسمات در کنار شب زنده داران خواهند بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: یقیناً مسئولین هیئات مذهبی، ائمه جماعات، مداحان و امنای مساجد در کنار استغاثه و شب زنده داری توجه ویژه ای به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت مردم داشته باشند.

وی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی، مساجد، هیئات و مداحان در دورانی که کرونا شیوع یافته است بیشترین همکاری را با ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا داشته‌اند.

حبیبی در خاتمه گفت: انشاالله با دعای مردم در شب‌های پرفضیلت قدر هر چه سریع‌تر جامعه بشریت از شر این ویروس خطرناک رهایی یابد.

کد خبر 5197519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Mohamad IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      2 0
      به نظر من مردم رو ایستگاه کردن یه ماه خونه نشین میشیم بعد خیلی راحت میگن شب احیا منع تردد نداریم کرونا نیست دیگه فقط یکی جواب بده چرا؟
    • نازلی IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      1 0
      برخورد دوگانه ممنوع مهم سلامتی و جان مردم هست وقتی رفتارگزینشی باشه مردم هم رعایت نمی کنند
    • Hamed IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
      1 0
      شما اگه شب احیا اومدی بیرون هر جا بودی پیام بده ما بیایم بیچاره اونا که منتظر باز کردن شب احیا از طرف دولت بی تدبیر هستند